Σώπα, emo μου...

3:24 π.μ.

(1) Comments

Μην κλαίς. (Τι σου είπα τώρα, ε;)

Δεν είσαι πραγματικός. Είσαι ψεύτικος! Μούφα! Φθηνή απομίμηση!
Οχι, δεν είμαι trendy. Είμαι η φωνή των πολλών.

Οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ, οι ORIGINAL, οι ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΙ emo σ'αυτόν τον τόπο που λέγεται Ελλάδα είναι ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ.

Γιατί;

- Τα μαλλιά τους απλά δεν τα κάνουν φράντζες γιατί δεν έχουν αρκετά. Αν είχαν, θα φτάνανε τη φράντζα-μαύρη πλερέζα ως το πάτωμα.
- Δεν τρυπιούνται εκεί που τρυπιέσαι εσύ, αλλά τους έχουν τρυπήσει πολύ περισσότερες φορές βελόνες και αιχμηρά αντικείμενα από όσες εσένα.
- Εσύ χαρακώνεσαι για να δείξεις στην παρέα το βαθύ συναισθηματικό σου κόσμο, αυτούς τους χαρακώνουν οι γιατροί για να μπορούν να ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ σε αυτό τον κοσμο - και το πληρώνουν κιόλας το χαράκωμα.
- Αν εσύ φοράς μαύρα ρούχα, άλλο τόσο και αυτοί. Πολλά. Τα μισά για φιλους και συγγενείς που χάνονται, τα άλλα μισά γιατί δεν θέλουν συχνά πλύσιμο και δεν χαλάνε λεφτά στα απορρυπαντικά.

Εκεί όμως που φαίνεται ο πραγματικός emo είναι το ΚΛΑΜΑ.
Και σε αυτό σε κάνουν σκόνη.

Εχεις δει τις συντάξεις τους;
Ουτε εκείνοι.
Ισα που προλαβαίνουν να τις δουν την πρώτη μέρα και για τις υπόλοιπες 29 ΚΛΑΙΝΕ με μαύρο δάκρυ. Οσο για το μολύβι κάτω από τα μάτια, δεν το χρειάζονται. Με τόσους μαύρους κύκλους από την ταλαιπωρία είναι σαν φυσικό tattoo.

Αρα, emo μου, εγώ σε συμβουλεύω να κρατήσεις τη φράντζα άμα σου αρέσει τόσο, άσε όμως το κλάμα για αργότερα. Εχεις χρονο. Ενσημο και λυγμός, σου το εγγυώμαι!

Αντε να δούμε σε πόσα χρόνια θα πάρω και εγώ την σύνταξ-emo. :)






1 Response to "Σώπα, emo μου..."

specton said :
16 Δεκεμβρίου 2007 στις 5:35 π.μ.
Πολύ καλό! Σαν πολύ στην μόδα δεν έγιναν οι ΕΜΟ τώρα τελευταία;; :Ρ

Δημοσίευση σχολίου