Σουρεάλ

12:49 μ.μ.

(0) Comments

Μετά από μια περίοδο απόλυτου εκνευρισμού και απόγνωσης με τον παλιό μου ISP, η οποία χαρακτηρίστηκε από 4 μηνών (σχεδόν) μη ύπαρξης τηλεφωνικής σύνδεσης (εντάξει, για μισή ώρα κάθε 3 μέρες δούλευε) και προβληματικής ελαφρώς σύνδεσης στο Internet (έκανα χρυσό το skype), και η οποία κατέληξε σε άπειρες επισκέψεις τεχνικών, απάνθρωπες αναμονές στο ΚΙΝΗΤΟ για να μιλήσω με το τμήμα τεχν. υποστήριξης πάνω από 20 φορές, μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ, διακοπή της σύνδεσης και επιστροφή στον ΟΤΕ, ακολούθησε μια περίοδος ευημερίας και ευτυχίας.

Ως σήμερα.

Οπου χτύπησε το τηλέφωνο, και ένας εκπρόσωπος του παλιού μου ISP εκδήλωσε την πρόθεσή του να μας ενημερώσει για τα προγράμματα σύνδεσης ωστε “να μην πληρώνουμε πάγιο ΟΤΕ” (καλά, δεν είπαμε οτι δεν θα τα λένε αυτά πλέον);

Η γυναίκα μου τους είπε τα εξής: “Ευχαριστούμε πολύ, σας είχαμε παλιότερα και σας διακόψαμε, δεν επιθυμούμε αλλαγή σύνδεσης”.

Ο εκπρόσωπος, αντί ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να ευχαριστήσει (όπως ορίζουν οι κανόνες καλής συμπεριφοράς) ή να ζητήσει συγνώμη (όπως θα όριζε η δεοντολογία της εταιρίας του – αν υπήρχε), απλά ΕΚΛΕΙΣΕ ΞΕΡΑ το τηλέφωνο στα μούτρα της γυναίκας μου. Στη γυναίκα μου που όταν ήταν έγκυος στο πρώτο μας παιδί δεν είχε διαθέσιμο τηλέφωνο σε περίπτωση ανάγκης ΕΞ’ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ.

Λυπάμαι για λογαριασμό τους. Τόσα χρήματα για διαφήμιση, ενοχλητικά τηλεφωνήματα και “εξυπηρέτηση”, και δεν σκέφτηκε κανένας από τους μεγαλομανατζαραίους εκεί μέσα να ΕΞΑΙΡΕΣΕΙ τουλάχιστον από τον κατάλογο των ενοχλητικών κλήσεων τους πρώην πελάτες της εταιρίας οι οποίοι είχαν καταγγείλει τη σύμβασή τους;

Περιπτεράδες. Αυτό έχω να πω.

0 Responses to "Σουρεάλ"

Δημοσίευση σχολίου