Πώς να χάσετε τον πελάτη σας σε χρόνο dt

10:11 μ.μ.

(0) Comments

Επίσκεψη σε υποκατάστημα μεγάλης αλυσίδας. Ωρα μεσημεριανή, κίνηση ελάχιστη.

Αρκετοί υπάλληλοι γυροφέρνουν προσπαθώντας να δείχνουν απασχολημένοι.

Παραδόξως, και μετά την είσοδό μου συνεχίζουν όλοι να γυροφέρνουν προσπαθώντας να δείχνουν απασχολημένοι. Το αντιπαρέρχομαι και αντεπιτίθεμαι δυναμικά:

- "Γειά σας, θα ήθελα ένα μικρόφωνο USB για PC, με USB βύσμα, ΟΧΙ headset και ΟΧΙ βύσμα-καρφί".
(Για όσους δεν γνωρίζουν, το headset είναι το σετ ακουστικά/μικρόφωνο και το βύσμα καρφί είναι αυτό το παλιό βυσματάκι που είχαν τα ακουστικά του walkman σας).

(Η ενοχλημένη υπάλληλος αυτοσυσκέπτεται προσπαθώντας να αφομοιώσει το βαθύτερο νόημα όσων περίπλοκων ελέχθησαν σε μια και μόνη πρόταση)
- "Εεε, ΒΕΒΑΙΩΣ, ορίστε, ΑΥΤΟ σας κάνει;"

(Το ΑΥΤΟ ήταν ένα headset με βύσμα-καρφί. Βαθειά ανάσα).

-"Οχι, ήθελα ΜΟΝΟ μικρόφωνο με USB βύσμα"

(Η υπάλληλος αποκτά έκφραση όμοια με το σχήμα του USB βύσματος)
-"Εεε, μάλλον δεν πρέπει να έχουμε ΤΕΤΟΙΟ. Πώς το είπατε; Γιουσμπί;"

Βεβαια. Δύσκολα πράγματα αυτά. Πού να ζήταγα και φορητό με Wi-Fi, Vista Compatible και επεξεργαστή Core2Duo. Αστο καλή μου, δεν φταις εσύ, πού να τα ξέρεις αυτά με το βασικό μισθό και χωρίς εκπαίδευση; Και μόνη σου να ήθελες να τα μάθεις πάλι δεν μπορείς μια και εισαι αναγκασμένη να βρίσκεσαι στο μαγαζί 12 ώρες το 24ωρο.

Πάλι καλά που στα νοσοκομεία είναι καλύτερα εκπαιδευμένοι, αλλιώς θα είχαμε δράματα.

0 Responses to "Πώς να χάσετε τον πελάτη σας σε χρόνο dt"

Δημοσίευση σχολίου